Ανακοίνωση Συλλόγου Εκπαιδευτικών "Ο Μακρυγιάννης" σχετικά με τη συνάντηση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας Δάφνης-Υμηττού: